Kawasaki Z H2 2026
- Marca: Kawasaki
- Vandut si livrat de: Bardak Motor
- Cod produs: b68rBDK-MDAwMzkz
- Stoc limitat
97.74985 RON
Peste 150.000 de produse
Alege dintr-o gamă variată
Transport local
Livrăm produsele direct la ușa ta
Comandă rapidă
Termen de livrare: 1-5 zile
Peste 150.000 de produse
Transport local
Comandă rapidă
Alege dintr-o gamă variată
Descriere produs
Genialitate supraalimentată care redefinește clasa Supernaked. Motorul nostru de 1000 cmc, de renume mondial, este dus la extrem cu tehnologia Supercharger preluată de la inegalabilul Ninja H2. Designul agresiv Sugomi emană ADN-ul autentic Kawasaki. SUPERCHARGE YOUR RIDING LIFE.

Motor Supercharged cu compresor Echilibrat
Livrarea gestionabilă a puterii la toate vitezele a fost urmărită cu atenție pentru a obține o unitate de putere care vă permite să experimentați puterea ridicată de 200 CP. Atunci când capacitate este mărită pentru a obține mai multă putere, acest lucru duce de obicei la creșterea dimensiunilor și a greutății, ceea ce diminuează meritul oricărei puteri obținute. Z H2 elimină această problemă prin utilizarea unui motor Supercharged (Motor cu compresor). Motorul Supercharged DOHC cu 16 supape și 998 cm3, cu patru cilindri în linie echilibrați, generează o putere maximă ridicată de 147 kW (200 CP), fiind în același timp ușor și compact. Acesta produce o accelerație intensă, spre deosebire de tot ceea ce poate oferi un motor clasic.

Asistență ambreiaj anti-blocare roată
Sistemul Cam assist reduce sarcina arcului de ambreiaj pentru o acționare mai ușoară a manetei, ceea ce ajută la reducerea oboselii la nivelul mâinilor în situații de pilotaj în oraș, cum ar fi oprirea și plecarea de la semafor, mersul în coloană. Ambreiajul cu alunecare eliberează presiunea de la cuplul spate pentru a ajuta la prevenirea săriturilor și derapajelor anvelopei spate în timpul schimbării vitezelor inferior.

KQS (Quick Shifter)
La turații ale motorului (rpm) de peste 2.500 min-1, KQS permite schimbarea treptelor de viteză atât superior cât și inferior fără ambreiaj. Completând motorul puternic și transmisia dog-ring, sistemul quick shifter este o caracteristică convenabilă care poate fi utilizată nu numai pentru un stil sportiv, ci și pentru traseu urban sau touring. În timpul accelerării, sistemul detectează faptul că maneta de schimbare a fost acționată și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât inelele canin să poată angaja fără probleme următoarea treaptă de viteză fără a fi nevoie să folosească ambreiajul. În timpul decelerării, sistemul KQS controlează automat turația motorului, permițând schimbarea inferioară a treptelor de viteză fără a acționa ambreiajul. Sistemul utilizează un senzor de tip contactless, ceea ce contribuie la fiabilitatea motocicletei.

Design cu Concept Minimalist SUGOMI
Stilul navei amiral a Seriei Z, Z H2, a fost modelat în conformitate cu conceptul de design SUGOMI & Minimalist. Forma sa dinamică ghemuită, care amintește de un prădător pregătit să atace, și priza de aer Ram Air asimetrică din partea stângă sunt elemente ale designului său SUGOMI, de o intensitate feroce și extrem de individualist. Șasiul său compact este produsul unei filosofii de design minimalist, cu toate părțile funcționale prezentate simplu, fără înflorituri, și făcute cât mai mici posibil. Dimpotrivă, afișarea proeminentă a noului cadru din oțel și a plăcii sale de pivot din aluminiu nu face decât să sublinieze importanța lor - atât din punct de vedere funcțional, cât și ca elemente de stil. În cele din urmă, atunci când discutăm despre stilul modelului Z H2 SE, nu trebuie uitată semnificația emblemei Kawasaki River Mark. Utilizarea acesteia, o onoare permisă doar pentru vehicule propulsate de motoare Supercharged, confirmă Z H2 ca model emblematic.

Sistem de Frânare
Pentru a fi ușor de condus atât la viteze mici și medii, cât și la viteze mari, Z H2 avea nevoie de un sistem de frânare pe măsura performanțelor sale. Frânele față sunt prinse de etriere monobloc Brembo M4.32. Prelucrate din blocuri de aluminiu turnat, structurile lor monobloc foarte rigide se mândresc cu o forță de frânare puternică. Etrierii sunt montate radial, ceea ce contribuie și mai mult la performanțele lor ridicate.
Primul cilindru Nissin, reglat fin cu setările originale Kawasaki, oferă o funcționalitate perfect adaptată la caracterul lui Z H2, permițând piloților nu numai să controleze decelerarea din diferite intervale de viteză, ci și să folosească frânele pentru a iniția transferul de greutate pentru a schimba poziția motocicletei la intrarea în viraje.

Specificații
| Alezaj x cursa | 76.0 x 55.0 mm |
| Ampatament | 1,455 mm |
| Capacitate rezervor combustibil | 19.0 litri |
| Cauciuc fata | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
| Cauciuc spate | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
| Cuplu maxim | 137.0 N•m {14.0 kgf•m} / 8,500 rpm |
| Cutie de viteze | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
| Frana fata | 2 discuri semi-flotante, 320 mm, Radial-mount Brembo M4.32 monobloc opus cu 4 pistoane |
| Frana spate | Disc unic, 260 mm, Un singur piston |
| Greutate proprie | 239 kg |
| Inaltime sa | 830 mm |
| Lungime | 2,085 x 810 x 1,130 mm |
| Putere | 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm |
| Suspensie fata | Furcă inversată cu funcție separată (SFF-BP) cu amortizare reglabilă în compresie și în revenire și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
| Suspensie spate | Uni-Trak, amortizor încărcat cu gaz, amortizare reglabilă în revenire și reglarea pretensionării arcului |
| Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid cu compresor |
| Capacitate cilindrica | 998 cm³ |
| Km) | 134 g/km |
Loading...






/image/catalog/products/bardak_motor/vehicule-68/b68rbdk-mdawmzkz/b68rbdk-mdawmzkz.png)
/image/catalog/products/bardak_motor/vehicule-68/b68rbdk-mdawmzkz/b68rbdk-mdawmzkz-0.png)
/image/catalog/products/bardak_motor/vehicule-68/b68rbdk-mdawmzkz/b68rbdk-mdawmzkz-1.png)